Promocje
Nitka Biorepair Gąbka
Nitka Biorepair Gąbka
17,00 zł 15,50 zł
szt.
Szczoteczka soniczna PHILIPS DiamondClean Pink
Szczoteczka soniczna PHILIPS DiamondClean Pink
749,00 zł 699,00 zł
szt.
Szczoteczka soniczna PHILIPS DiamondClean Amethyst
Szczoteczka soniczna PHILIPS DiamondClean Amethyst
749,00 zł 699,00 zł
szt.
Szczoteczka soniczna CURAPROX BIW
Szczoteczka soniczna CURAPROX BIW
999,00 zł 899,00 zł
szt.
BLANX WHITE SHOCK TREATMENT + LED Bite
BLANX WHITE SHOCK TREATMENT + LED Bite
59,99 zł 54,99 zł
szt.
WYPRZEDAŻ!!!!! Szczoteczka soniczna PHILIPS EasyClean
WYPRZEDAŻ!!!!! Szczoteczka soniczna PHILIPS EasyClean
249,00 zł 180,00 zł
szt.
Pasta Biorepair Plus Wrażliwe Zęby
Pasta Biorepair Plus Wrażliwe Zęby
21,00 zł 16,00 zł
szt.
Pasta BLANX White Shock 75 ml
Pasta BLANX White Shock 75 ml
19,80 zł 18,80 zł
szt.
Pasta Biorepair Night
Pasta Biorepair Night
22,00 zł 17,60 zł
szt.
Płyn Biorepair 500 ml
Płyn Biorepair 500 ml
21,50 zł 17,60 zł
szt.
Preparat Biorepair p/nadwrażliwości
Preparat Biorepair p/nadwrażliwości
35,00 zł 28,00 zł
szt.
Produkt dnia
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Czas realizacji zamówienia
Przy każdym produkcie jest informacja o czasie, który potrzebujemy na jego wysłanie. Jeżeli Twoje zamówienie zawiera towary z różnymi czasami realizacji, o dacie dostarczenia paczki decyduje produkt, na który trzeba poczekać najdłużej.
Czas realizacji zamówienia biegnie od złożenia zamówienia do momentu jego wysłania z naszego magazynu. Dla zamówień opłacanych "z góry" czas realizacji zamówienia liczy się od momentu, gdy otrzymamy potwierdzenie płatności.

Wszystkie terminy są wyliczone w oparciu o dni robocze. Zamówienie złożone w dni wolne od pracy oraz weekendy są przekazywane do realizacji w pierwszy możliwy dzień roboczy.

Dodatkowe informacje dotyczące czasu realizacji:

Data dostarczenia zamówienia jest datą orientacyjną. Zapewniamy jednak, że SuperUsmiech.pl dokłada wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane i wysłane jak najszybciej.
O wysyłce Twojego zamówienia poinformujemy Cię mailem. Status swojego zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się na stronie sklepu w zakładce "Twoje konto".

W przypadku, gdy nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia w czasie określonym jako przewidywana data wysyłki, wyślemy wiadomość z informacją o zaistniałym opóźnieniu. Poprosimy Cię o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania z zamówieniem (podział lub anulacja).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl